det går braa

internet har verkligen inte fungerat på typ 3 dagar så det har blivit dåligt skrivet av mig. för att lite snabbt dra senaste nyheterna..

onsdag, intervju kl 9 på k-rauta. satt typ och garvade med de två tjejerna i 40 minuter. åker på jobbet, kl 14 ringer dom från k-rauta och JAG FICK JOBBET. hur nice är inte det? börjar typ i början av maj, en sommartjänst på 50-100 % som kassapersonal. funkar det bra kan det bli förlängt i höst. jag är supernöjd. dessutom så snackade dom sjukt mycket om de kommande personalfesterna.. under arbetsintervjun. hahaha. men det lät ju bara hur bra som helst så jag tror det kan bli rätt bra det här :)

jobb hela helgen.. blää. 24 timmar totalt från  imorgon kl 17 fram tills söndag kl 20. fast jag är rätt nöjd med allt just nu ändå :) hoppas bara att 2 saker löser sig: att jag inte behöver jobba helg under brännbollsyran och att jag får ta en veckas ledigt och åka på en utlandsresa. då kan jag inte be om något mer.

YES!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Har ju glömt säga: Grattis till jobbet! :D Kram!

2009-04-19 @ 12:32:20
URL: http://sophiamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0