Wisdom tooth

öppnings idag på jobbet, det känns okristligt att gå upp kl 8.... latmask. gick rätt bra. fick  än en gång lära mig mer om att öppna köket som det heter, har blivit lämnad i sticket där ett par gånger... mina medarbetare har inbillat sig att jag kan sjukt mycket mer än vad jag gör! kom ner på jorden nu...

hann svänga förbi på gymmet med reno och såsen efter ett par nuggets på jobbet till lunch, körde lite tunga vikter och har just kommit hem nu. funderar på att ta och lägga mig en stund coh sova, sedan duscha och äta middag/fika nere på stan med hermana. behöver nåt smaskigt i munnen nu eftersom det smakar infektion av min visdomstand. något som avleder den ruttna odören. det blir kung.

imorgon ska jag också träffa linn på en kaffe och se rig - sandåkern. dessutom är vi träningslediga imorgon så ska försöka få ut hedd på en löprunda. det är tack vare dessa små trevligheter man orkar med vardagen. ser inte fram emot att kliva upp kl 8 för öppning imorgon igen ;) ojojoj, tuffa tider. man är ju bortskämd. tur man har visdomständer att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0