Kajs bajs

idag for jag en sväng på stan igen. i 50 minuter. bara för att köpa en till t-shirt. snart kommer alla mina gamla t-shirtar konspirera emot mig och kväva och begrava mig under sig själva. det är nog dags för en garderobsrensning.

nu har jag duschat och jäävlar, så skönt det var. jag kände mig ful och äcklig och frusen innan och nu mår jag bara prima. ska bara fixa håret, måla till naglarna, klä mig och ta en matbit innan jag ska till johanna först och sedan se ersi grabbarna spela mot alba. efteråt blir det film och kaka hos johanna. jag trivs rätt bra med min helger.

match mot bajs hora imorgon. kais mora för er som inte fattade det utomordentligt geniala skämtet.
jag är svintaggad. kan bli första line med såsen, sjukt taggande.. dessutom har kais bajs förlorat med typ 10 mål varje match de senaste 3-4 matcherna så vi måste verkligen ta vara på deras formsvacka nu. DAGS ATT PLOCKA POÄNG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre så..



men är er form så mkt bättre då =P



men vinn gärna, tack

2009-01-24 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0