Yrsel?

hemma från skolan idag och anmält min frånvaro på träningen ikväll. är inte sjuk på något sätt, men har sedan igår haft yrsel och rejäla problem med balansen. känslan jag får är att man just klivit av en karusell, och när jag tittar neråt eller står på ett ben så känns det som att golvet lutar. att läsa eller se tv blir iochmed det lite svårt. väldigt obekant och frustrerande känsla när jag i övrigt känner mig helt frisk. vet att både mamma och mormor haft liknande problem tidigare, men förstår inte vad det kan ha kommit ifrån eftersom det var en blixt från klar himmel igår eftermiddag. det känns betydligt bättre just nu ändå, men det är såklart otroligt frustrerande.

tog mig yrseln till trots till gammlia igår och såg herrarnas match med jossan och heggan. så himla kul att få träffa dom igen! trotsade snurrigheten och spelade rullstolsinnebandy ändå och GUD så roligt det är. kul!

nu ska jag lägga mig i sängen igen, ta det lugnt och hoppas på att det försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0