Ensåndärmorgon

ööörk. ibland känns det som att något försöker säga till en att inte gå utanför dörren den dagen. idag var en sådan dag, som jag ändå kämpade emot på och kom så långt som till soptunnorna. där vände jag dock om.
efter att ha förlagt mitt brunett-torrschampo och fått pudra i blondin-torrschampo(ser ut som att jag har grå utväxt), skållat mig över båda händerna, fått hela bilen översnöad BLAND ANNAT så vände jag i dörren och bestämde mig för att hemtentaplugga hemma idag. japp.



vafan. har skrivit 9756 tecken. maximum ligger på 10.000 tecken. jag känner mig fortfarande rätt vilsen. känner mig gaanska ambivalent över hemtentastatusen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0